LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IEPIRKUMU CENTRALIZĀCIJA UN CENTRALIZĒTU IEPIRKUMU DOKUMENTĀCIJA

14.05.2008  |  Arhīvā

Lai iegūtu detalizētu informāciju par iepirkumu centralizāciju un ar to saistītajiem ieguvumiem iepirkumā, pārrunātu priekšnosacījumus centralizācijas īstenošanai un saņemtu skaidrojumu par centralizācijas tiesiskajiem aspektiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu centralizācija un centralizētu iepirkumu dokumentācija”.
Lai nodrošinātu semināra iespējami praktisku ievirzi un tālāk izmantojamas zināšanas tā dalībniekiem, seminārā tiks ievērots t.s. „case study” princips un tā laikā tiks izsmeļoši analizēta konkrēta Latvijā veikta centralizēta iepirkuma lieta. Semināra dalībnieki turklāt saņems centralizētas iepirkuma procedūras dokumentāciju – konkursa nolikumu, kā arī iepirkuma līgumu paraugus.

Līdz ar Publisko iepirkumu likuma un likuma „Par iepirkumu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām” spēkā stāšanos iepirkuma veicēji – pasūtītāji un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji var pilnībā izmantot iepirkumu centralizācijas iespējas. Iepirkuma centralizācija ir kas vairāk par vienkāršu vairāku iepirkumu apvienošanu vienā un, prasmīgi īstenota, tā var kļūt par mehānismu, kas veicina iepirkuma efektivitāti – padara iepirkumu „kārdinošāku” piegādātājiem, ļauj iegūt izdevīgākus finanšu piedāvājumus, kā arī nodrošina profesionālu iepirkuma veikšanu. Centralizācija gan nevar būt universāls risinājums visām situācijām, un pirms tās īstenošanas ir rūpīgi jāizsver konkrētā tirgus segmenta īpatnības, iepirkuma priekšmeta specifika, potenciālo piegādātāju loks un citi svarīgi aspekti.


Lai iegūtu detalizētu informāciju par iepirkumu centralizāciju un ar to saistītajiem ieguvumiem iepirkumā, pārrunātu priekšnosacījumus centralizācijas īstenošanai un saņemtu skaidrojumu par centralizācijas tiesiskajiem aspektiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu centralizācija un centralizētu iepirkumu dokumentācija”.


Lai nodrošinātu semināra iespējami praktisku ievirzi un tālāk izmantojamas zināšanas tā dalībniekiem, seminārā tiks ievērots t.s. „case study” princips un tā laikā tiks izsmeļoši analizēta konkrēta Latvijā veikta centralizēta iepirkuma lieta. Semināra dalībnieki turklāt saņems centralizētas iepirkuma procedūras dokumentāciju – konkursa nolikumu, kā arī iepirkuma līgumu paraugus.


Semināra laikā citastarp tiks apskatīti arī šādi jautājumi:

  • iepirkuma centralizācijas jēdziens, izmantošanas iespējas un izrietošie ieguvumi;
  • apstākļi, kas jāņem vērā pirms izvēles par iepirkuma centralizāciju veikšanas;
  • optimāla centralizēta iepirkuma struktūra;
  • atbildības jautājumi centralizēta iepirkuma ietvaros;
  • Latvijā veiktu centralizētu iepirkumu piemēri un to analīze.

 

Semināra vadītāja: 

     
Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja vadītāja vietniece, Metodoloģijas departamenta direktore.

 

Seminārs notiks:


2008. gada 14. maijā
Plkst. 16.00— 19.00
ALBERT HOTEL konferenču zālē 11. stāvā
Dzirnavu ielā 33, Rīgā


Pieteikšanās:


Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā, semināra programmu un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!
Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauze.


Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67359584, 26722073;
 E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.