LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

SEMINĀRU UN MĀCĪBU PAKALPOJUMU IEPIRKUMI – AKTUALITĀTES, PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI

10.11.2011  |  Arhīvā

Lai saņemtu detalizētu un profesionālu pārskatu par semināru un mācību pakalpojumu iepirkumiem, iegūtu atbildes uz aktuāliem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Semināru un mācību pakalpojumu iepirkumi – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.

 

Semināru un mācību pakalpojumu iepirkumi ir bijuši aktuāli jau ilgāku laiku– gan tādēļ, ka to finansēšanai ir pieejams ES fondu finansējums, gan tādēļ, ka publisko iepirkumu regulējošie tiesību akti neparedz viennozīmīgu un nepārprotamu kārtību to iepirkumu organizēšanai.


Semināru un mācību pakalpojumi ir t.s. „B daļas” pakalpojumi un tādēļ to piešķiršanā ir jāpiemēro atsevišķas Publisko iepirkumu likuma normas. Šāda situācija no vienas puses ir labvēlīga iepirkumu veicējam, jo pieļauj lielāku fleksibilitāti, taču, no otras puses, tā rada arī lielākas publiskā iepirkuma tiesiskā regulējuma pārkāpumu iespējas. Tā kā pārliecinoši lielākā daļa mācību un semināru pakalpojumu iepirkumu notiek Eiropas Sociālā fonda finansējuma ietvaros, pārkāpumi savukārt var veicināt līdzekļu neattiecināšanas risku.
Papildinot minēto, ir jāatzīmē, ka semināru un mācību pakalpojumu kontekstā aktuāls vienmēr ir bijis arī jautājums par kompetenta pakalpojumu sniedzēja izvēles iespējām – iepirkumu regulējošie normatīvie akti šajā ziņā nereti ir kritizēti kā pārlieku konservatīvi un neelastīgi.


Lai saņemtu detalizētu un profesionālu pārskatu par semināru un mācību pakalpojumu iepirkumiem, iegūtu atbildes uz aktuāliem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Semināru un mācību pakalpojumu iepirkumi – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.

 

Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:


  • Paredzamās līgumcenas noteikšanas īpatnības semināru un mācību pakalpojumiem;
  • Mācību pakalpojumu nošķiršana no mācību materiālu izstrādes un pavairošanas;
  • Atlases un kvalifikācijas prasību izstrādāšana mācību un semināru pakalpojumu jomā;
  • Tehniskās specifikācijas izstrāde;
  • Piedāvājumu izvēles kritērijs; pakalpojumu sniedzēja pieredzes un kompetences vērtēšanas iespējas;
  • Biežāk pieļautās kļūdas semināru un mācību pakalpojumu iepirkumus un risinājumi to novēršanai.

 

Semināra vadītāja:

 

Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja Metodoloģijas departamenta direktore.


Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!


Seminārs notiks:


2011. gada 10. novembrī
Plkst. 16.00 — 19.00
MONIKA CENTRUM HOTEL konferenču zālē 1. stāvā
Elizabetes ielā 21, Rīgā


Pieteikšanās:


Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

 

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 59,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

 

Atlaides:


Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

 

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv