LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

REGULĀRU PREČU JĒDZIENS, ATKLĀTS KONKURSS UN VISPĀRĪGĀ VIENOŠANĀS – KĀ VIENKĀRŠI UN EFEKTĪVI ATRISINĀT KOMPLEKSUS IEPIRKUMA JAUTĀJUMUS

27.09.2011  |  Arhīvā

Lai apgūtu dažādu iepirkuma tehnoloģiju savstarpēji sekmīgu izmantošanu, pārrunātu regulāru preču iepirkuma problēmjautājumus un vispārīgās vienošanās efektīvas sagatavošanas un izmantošanas aspektus, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs apmeklēt semināru „Regulāru preču jēdziens, atklāts konkurss un vispārīgā vienošanās – kā vienkārši un efektīvi atrisināt kompleksus iepirkuma jautājumus”.

Normāli un teicami organizētas publiskā iepirkuma procedūras atšķiras ar to, ka pirmās beidzas ar rezultātu – uzvarējušā pretendenta noteikšanu un iepirkuma līguma noslēgšanu, bet otrajās ir tikusi izmantota atbilstoša iepirkuma metodoloģija, kas ir ļāvusi ne vien panākt tiesisku, bet arī ekonomiski izdevīgu un pasūtītājam lietderīgu gala rezultātu. Lai tā notiktu, ir nepieciešams labi pārzināt Publisko iepirkumu likuma piedāvātās iepirkuma tehnoloģijas, un nepieciešamības gadījumā – tās izmantot savstarpējā sasaistē.
 

Viens no izplatītākajiem un pasūtītājiem aktuālākajiem gadījumiem, kad dažādu iepirkuma tehnoloģiju kompleksa izmantošana ļauj sasniegt vislabāko rezultātu, ir regulāru preču iepirkums. Regulāru preču jēdziens Publisko iepirkumu likumā nav konkretizēts, tomēr parasti tas tiek attiecināts uz ikdienas lietošanai nepieciešamām plaša patēriņa precēm kā degviela, pārtika, kancelejas preces, papīrs u.c. Pērkot šādas un līdzīga rakstura preces, ir būtiski pareizi noteikt iepirkuma paredzamo līgumcenu, sagatavot iepirkuma procedūras dokumentus un izvēlēties pareizo iepirkuma līguma formu, lai nodrošinātu optimālu sadarbību ar piegādātāju (piegādātājiem) līguma izpildes laikā. To savukārt var nodrošināt vispārīgās vienošanās izmantošana.
 

Lai apgūtu dažādu iepirkuma tehnoloģiju savstarpēji sekmīgu izmantošanu, pārrunātu regulāru preču iepirkuma problēmjautājumus un vispārīgās vienošanās efektīvas sagatavošanas un izmantošanas aspektus, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs apmeklēt semināru „Regulāru preču jēdziens, atklāts konkurss un vispārīgā vienošanās – kā vienkārši un efektīvi atrisināt kompleksus iepirkuma jautājumus”.

 

Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:


regulāru preču jēdziens un tā īpatnības;
paredzamās līgumcenas noteikšana regulāru preču iepirkumos;
regulāru preču iepirkuma procedūras dokumentu sagatavošanas aspekti;
vispārīgās vienošanās saturs un darbība regulāru preču iepirkuma gadījumos;
regulāru preču iepirkuma procedūras norise;
Iepirkumu uzraudzības biroja prakse regulāru preču iepirkuma jautājumos.

 

Semināra vadītāja:


Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja Metodoloģijas departamenta direktore.


Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!


Seminārs notiks:

 

2011. gada 27. septembrī
Plkst. 16.00 — 19.00
MONIKA CENTRUM HOTEL konferenču zālē 1. stāvā
Elizabetes ielā 21, Rīgā


Pieteikšanās:

 

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

 

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 49,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

 

Atlaides:


Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

 

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.