LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

APSARDZES PAKALPOJUMU IEPIRKUMS – PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI

24.05.2011  |  Arhīvā

Lai pārrunātu aktuālus ar apsardzes pakalpojumu iepirkumiem saistītus aspektus, iegūtu atbildes uz jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Apsardzes pakalpojumu iepirkums – problēmas un risinājumi”.

Apsardzes pakalpojumu iepirkumi pēdējā laikā ir īpaši aktuāli – par to liecina ne vien to salīdzinoši lielais skaits, bet arī iesniegumi, kas saistībā ar apsardzes pakalpojumu iepirkumiem regulāri tiek iesniegti Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijā. Minēto iesniegumu pamatā lielākoties ir argumenti, kas ir saistīti ar konkurenta nepamatoti lētu piedāvājumu, taču tiek izskatīti arī jautājumi par izvirzīto pretendentu kvalifikācijas prasību (sevišķi profesionālās sertifikācijas un iepriekšējās pieredzes) atbilstību, tehniskās specifikācijas pamatotību, kā arī piedāvājumu izvēles kritēriju.


Ievērojot lielo Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijā iesniegto iesniegumu apjomu, sekmīga rezultātā sasniegšanai iepirkumu veicējiem, kā arī apsardzes pakalpojumu sniedzējiem būtu vēlams pārzināt ne vien iepirkumu regulējošo normatīvo aktu prasības, bet arī Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas praksi.


Lai pārrunātu aktuālus ar apsardzes pakalpojumu iepirkumiem saistītus aspektus, iegūtu atbildes uz jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Apsardzes pakalpojumu iepirkums – problēmas un risinājumi”.

Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

  • Apsardzes pakalpojumu iepirkumā izvirzāmās atlases un kvalifikācijas prasības un to izpilde;
  • Prasības attiecībā uz tehnisko un finanšu piedāvājumu un to izpilde;
  • Nepamatoti lēts piedāvājums;
  • IUB Iesniegumu izskatīšanas komisijas prakse strīdos par apsardzes pakalpojumu iepirkumiem;
  • Apsardzes pakalpojumu iepirkumos biežāk pieļautās kļūdas un risinājumi to novēršanai.


Semināra vadītāja:


Dace Gaile

sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja Metodoloģijas departamenta direktore.

Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!

Seminārs notiks:


2011. gada 24. maijā

Plkst. 16.00 — 19.00
MONIKA CENTRUM HOTEL konferenču zālē 1. stāvā
Elizabetes ielā 21, Rīgā


Pieteikšanās:


Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 49,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

Atlaides:


Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.