LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IEPIRKUMU APSTRĪDĒŠANA, LĒMUMU PIEŅEMŠANA UN PĀRSŪDZĪBA

31.05.2010  |  Arhīvā

Lai iegūtu aktuālu un praktisku informāciju par iepirkumu apstrīdēšanas aspektiem, palielinātu savas izredzes uzvarēt iesniegumu izskatīšanas procesā un saņemtu atbildes uz Jūs interesējošajiem jautājumiem, SOPHIA CONFERENCES sadarbībā ar SIA „Public and Private Law Consulting” aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu apstrīdēšana, lēmumu pieņemšana un pārsūdzība”.

Neskatoties uz to, ka publisko iepirkumu skaits ekonomiskas lejupslīdes dēļ ir samazinājies, apstrīdēto iepirkumu un iesniegto sūdzību skaits nesamazinās. Šāda situācija galvenokārt ir skaidrojama gan ar saasināto konkurenci uzņēmēju vidū. Ievērojot to, ka Satversmes tiesa ir atzinusi par spēkā neesošām Publisko iepirkumu likumā ietvertās normas par iesnieguma nodrošinājumu, ir jādomā, ka iesniegto iesniegumu skaits turpinās pieaugt.


Lai sekmīgi aizstāvētu savas intereses iesniegumu izskatīšanas procesā, ir nepieciešams pārzināt ne vien iepirkumu regulējošajos normatīvajos aktos paredzētos nosacījumus, bet arī to piemērošanas praksi. Saistībā ar minēto ir jāpiebilst, ka līdz ar pēdējiem grozījumiem Publisko iepirkumu likumā ir mainījušies arī konceptuāli jautājumi attiecībā uz iepirkumu apstrīdēšanas iespējām, kā arī ir attīstījusies noteikta prakse sūdzību iesniegšanas, izskatīšanas un lēmumu pārsūdzēšanas procesā.


Lai iegūtu aktuālu un praktisku informāciju par iepirkumu apstrīdēšanas aspektiem, palielinātu savas izredzes uzvarēt iesniegumu izskatīšanas procesā un saņemtu atbildes uz Jūs interesējošajiem jautājumiem, SOPHIA CONFERENCES sadarbībā ar SIA „Public and Private Law Consulting” aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu apstrīdēšana, lēmumu pieņemšana un pārsūdzība”.


Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

 

 

  • iesniegumu (sūdzību) iesniegšanas iespējas, kārtība un nosacījumi;
  • iesniegumu izskatīšanas procesa rezultātā pieņemtie lēmumi;
  • iesniegumu izskatīšanas procesa dalībnieku – iepirkuma veicēju un pretendentu biežāk pieļautās kļūdas un risinājumi to novēršanai;
  • praktiski iesniegumu izskatīšanas aspekti;
  • drīzumā sagaidāmās normatīvās izmaiņas ar iesniegumiem saistītajā tiesiskajā regulējumā.


Semināra auditorija ir iepirkuma veicēju un pretendentu pārstāvji, kā arī ikviena cita persona, kuras amata pienākumi vai intereses ir saistītas ar publiskā iepirkuma jautājumiem un lēmumu apstrīdēšanas procesu.

Semināra vadītāja:


Evija Mugina
Iepirkumu uzraudzības biroja Juridiskā departamenta direktore, Iesniegumu izskatīšanas komisiju vadītāja.

Seminārs notiks:


2010. gada 31. maijā
Plkst. 16.00 — 19.00
REVAL HOTEL RĪDZENE konferenču zālē 1. stāvā
Reimersa ielā 1, Rīgā

Pieteikšanās:

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 49,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

Atlaides:
Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Nevarat ierasties uz šo semināru?


Par to nebēdājiet, jo Jums ir iespēja iegādāties šī un citu semināru prezentāciju un detalizētu pārskatu par seminārā apskatītajiem jautājumiem! Ja vēlaties izmantot šo iespēju, lūdzu, zvaniet vai rakstiet Inesei Uskurei: Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.