LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IEPIRKUMU VEIKŠANA UN DALĪBA IEPIRKUMOS PAŠREIZĒJĀ EKONOMISKAJĀ SITUĀCIJĀ

27.01.2010  |  Arhīvā

Lai uzzinātu visu svarīgāko informāciju par iepirkumu veikšanu un dalību tajos pašreizējā ekonomiskajā situācijā, iegūtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu veikšana un dalība iepirkumos pašreizējā ekonomiskajā situācijā”.

Tā kā publiskais iepirkums ir cieši saistīts ar norisēm Latvijas un arī starptautiskajā ekonomikā, ir tikai likumsakarīgi, ka ekonomiskā lejupslīde ir radījusi izmaiņas arī publiskā iepirkuma procedūru norisē. Šīs izmaiņas ir skārušas būtiskus ar publisko iepirkumu saistītus aspektus – ir samazinājies izsludināto iepirkumu skaits, ir palielinājusies uzņēmēju konkurence iepirkuma procedūrās, tiek iesniegti arvien vairāk piedāvājumu ar neparasti zemām cenām, liekot apšaubīt sagaidāmā iepirkuma līguma normālas izpildes iespējas. Gan iepirkuma veicējiem, gan pretendentiem šīs tendences ir jāņem vērā, gatavojoties iepirkuma veikšanai vai arī dalībai konkrētajā iepirkumā.


Izmaiņas iepirkuma vidē turpina radīt arī jaunie Publisko iepirkumu likuma grozījumi, kas jau ir mainījuši kārtību attiecībā uz iesniegumu (sūdzību) iesniegšanu, bet no 2009. gada 1. novembra ieviesīs arī atšķirīgas iepirkuma procedūru piemērošanas līgumcenas.


Lai uzzinātu visu svarīgāko informāciju par iepirkumu veikšanu un dalību tajos pašreizējā ekonomiskajā situācijā, iegūtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkumu veikšana un dalība iepirkumos pašreizējā ekonomiskajā situācijā”.


Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

 

  • Iepirkuma procedūru izvēle un dokumentu sagatavošana, ievērojot paredzamo konkurenci;
  • Iesniegto piedāvājumu vērtēšanas process;
  • Nepamatoti lēta piedāvājuma pārbaude;
  • Iepirkuma dokumentu izvērtēšana un savu interešu iepirkuma kontekstā formulēšana;
  • Piedāvājuma sagatavošana;
  • Komunikācija ar iepirkuma veicēju iepirkuma procedūras laikā;
  • Piedāvājumu vērtēšanas dokumentu (protokolu, ziņojuma) izsniegšana un izvērtēšana;
  • Iesnieguma iesniegšana un gadījumi, kuros nav nepieciešama depozītu iemaksa.


Semināra vadītāja:


Dace Gaile

sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja vadītāja vietniece, Metodoloģijas departamenta direktore.

Seminārs notiks:


2010. gada 27. janvārī

Plkst. 16.00 — 19.00
REVAL HOTEL RĪDZENE konferenču zālē 1. stāvā
Reimersa ielā 1, Rīgā

Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!

Pieteikšanās:


Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

Atlaides:


Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Nevarat ierasties uz šo semināru?


Par to nebēdājiet, jo Jums ir iespēja iegādāties šo un citu semināru prezentāciju un detalizētu pārskatu par seminārā apskatītajiem jautājumiem! Ja vēlaties izmantot šo iespēju, lūdzu, zvaniet vai rakstiet Inesei Uskurei, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.