LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IZMAIŅAS PUBLISKO IEPIRKUMU LIKUMĀ – AKTUALITĀTES, PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI

20.01.2010  |  Arhīvā

Lai detalizēti iepazītos ar Publisko iepirkumu likuma grozījumiem, pārrunātu no tiem izrietošos aspektus, saņemtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Izmaiņas Publisko iepirkumu likumā – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.

Nav šaubu, ka publiskā iepirkuma jomā pašlaik lielākā aktualitāte ir grozījumi Publisko iepirkumu likumā. Tie skar virkni praktisku un būtisku jautājumu: iepirkumu procedūru piemērošanas līgumcenu robežas, t.s. „mazo iepirkumu” veikšanu, prasību izvirzīšanu iepirkuma dokumentācijā un iesniegto piedāvājumu vērtēšanu, uzņēmēju iespējas pārsūdzēt iepirkuma veicēja rīcību Iepirkumu uzraudzības birojā, t.s. „B” daļas iepirkumu veikšanu un citus.


Pagaidām visvairāk diskusiju un neviennozīmīgu viedokļu izraisa līgumcenu robežu paaugstināšana, „mazo iepirkumu” veikšanas regulējums, kā arī depozītmaksas par iesniegumu izskatīšanu noteikšana. Jāuzsver, ka daļa no Publisko iepirkumu likumā paredzētajiem grozījumiem jau ir stājusies spēkā - 2009. gada 13. augustā, 2009. gada 1. septembrī, kā arī 2009. gada 1. oktobrī. Pēdējā grozījumu paketes daļa – normas attiecībā uz līgumcenu robežām, „mazo iepirkumu” veikšanu un konkursa dialoga procedūru stājās spēkā 2009. gada 1. novembrī.


Lai detalizēti iepazītos ar Publisko iepirkumu likuma grozījumiem, pārrunātu no tiem izrietošos aspektus, saņemtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem un risinājumus problēmsituācijām, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Izmaiņas Publisko iepirkumu likumā – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.


Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

  • Izmaiņas līgumcenu robežās (sliekšņos);
  • „Mazo iepirkumu” norise un to pārsūdzības iespējas;
  • Izmaiņas kandidātu un pretendentu atlasē un kvalifikācijā;
  • Konkursa dialoga procedūra un tās praktiska piemērošana;
  • Izmaiņas „B” daļas pakalpojumu līgumu piešķiršanā;
  • Paredzamās samaksas par iesniegumu iesniegšanu aspekti;
  • Pārmaiņas jautājumu uzdošanas tiesiskajā regulējumā;
  • Iepirkuma līguma slēgšana un iespējas atcelt prettiesiski noslēgtus iepirkuma līgumus.


Semināra vadītāja:


Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja vadītāja vietniece, Metodoloģijas departamenta direktore.

Seminārs notiks:


2010. gada 20. janvārī

Plkst. 16.00 — 19.00
REVAL HOTEL RĪDZENE konferenču zālē 1. stāvā
Reimersa ielā 1, Rīgā

Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!

Pieteikšanās:

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

Atlaides:


Par atlaižu saņemšanas iespējām, lūdzu, kontaktēties ar semināra koordinatori Inesi Uskuri, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Nevarat ierasties uz šo semināru?


Par to nebēdājiet, jo Jums ir iespēja iegādāties šo un citu semināru prezentāciju un detalizētu pārskatu par seminārā apskatītajiem jautājumiem! Ja vēlaties izmantot šo iespēju, lūdzu, zvaniet vai rakstiet Inesei Uskurei, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.


Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.