LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

MĒBEĻU IEPIRKUMS

08.12.2009  |  Arhīvā

Lai iegūtu detalizētu informāciju par mēbeļu iepirkumu, diskutējot par aktuāliem šī iepirkuma jautājumiem un saņemtu risinājumus konkrētām problēmsituācijām, SOPHIA CONFEENCES aicina piedalīties seminārā „Mēbeļu iepirkums”.

Mēbeļu iepirkums ir viens no sarežģītākajiem un interesantākajiem publiskā iepirkuma veidiem – to raksturo gan nepieciešamība formulēt atbilstošu iepirkuma priekšmeta aprakstu, vienlaicīgi ievērojot Publisko iepirkumu likuma nosacījumus par tehnisko specifikāciju sagatavošanu, gan izvēlēties adekvātu piedāvājumu vērtēšanas kritēriju. Tā kā līdzšinējā mēbeļu iepirkuma prakse ir pierādījusi, ka iesniegtie piedāvājumi visbiežāk tiek vērtēti ar saimnieciski visizdevīgākā piedāvājumu kritēriju, aktuāls ir jautājums par tā sastāvdaļām, īpaši par kritērijiem, ko nevar izmērīt kvantitatīvi – tādiem kā „dizains”, „estētiskās īpašības”, „funkcionalitāte”.


Mēbeļu iepirkumā ne mazāk svarīgi ir noteikt arī precīzas un samērīgas pretendentu atlases prasības, kā arī pareizi organizēt preču paraugu pārbaudes. Nereti turklāt ir arī jāsastopas ar situāciju, kad jaunās mēbeles būtu vēlams saskaņot ar tām, kas jau ir iepirkuma veicēja rīcībā un šādā situācijā ir jāzina, kā to paveikt, nepārkāpjot iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasības.


Visbeidzot, mēbeļu iepirkums pēdējā laikā ir kļuvis īpaši aktuāls, jo liels skaits pašvaldību un izglītības iestāžu veic mēbeļu iepirkums dabaszinātņu kabinetu aprīkošanai ES fondu projektu ietvaros.


Lai iegūtu detalizētu informāciju par mēbeļu iepirkumu, diskutējot par aktuāliem šī iepirkuma jautājumiem un saņemtu risinājumus konkrētām problēmsituācijām, SOPHIA CONFEENCES aicina piedalīties seminārā „Mēbeļu iepirkums”.


Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

 

  • Mēbeļu iepirkuma strukturēšana, paredzamās līgumcenas noteikšana un atbilstošas iepirkuma procedūras izvēle;
  • Atlases prasību atbilstoša izvēle un formulēšana mēbeļu iepirkuma procedūras dokumentos;
  • Tehnisko specifikāciju sagatavošana mēbeļu iepirkumam;
  • Piedāvājumu vērtēšanas kritērija izvēle un atbilstoša formulēšana mēbeļu iepirkumā;
  • Iespējas vērtēt mēbeļu estētiskās, funkcionālās un dizaina īpašības;
  • Dalība mēbeļu iepirkumā no pretendenta viedokļa;
  • Iepirkumu uzraudzības biroja Iesniegumu izskatīšanas komisijas prakse mēbeļu iepirkuma jautājumos.


Semināra vadītājs:


Ēriks Mežalis
Juridiskā biroja „Public and Private Law Consulting” publiskā iepirkuma un publiskās – privātās partnerības daļas vadītājs, publiskā iepirkuma speciālists, piedalījies Publisko iepirkumu likuma izstrādē, Publiskās un privātās partnerības likuma izstrādes darba grupas loceklis, vairāku publikāciju autors.

Seminārs notiks:


2009. gada 8. decembrī

Plkst. 10.00 — 13.00
SOPHIA CONFERENCES Konferenču zālē 1. stāvā
Rūpniecības iela 5, Rīgā

 

Mūsu semināri ir īpaši, jo, tos apmeklējot, Jūs iegūstat ne vien profesionālu un kompetentu informāciju par apskatāmo jautājumu, bet arī iespēju iegūt atbildes uz jautājumiem, kas ir kļuvuši aktuāli arī pēc semināra, strādājot ar konkrētiem projektiem!

Pieteikšanās:


Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauzes.

 

Semināru piedāvājam novadīt arī Jūsu iestādē/uzņēmumā.

 

Nevarat ierasties uz šo semināru?

 

Par to nebēdājiet, jo Jums ir iespēja iegūt semināra prezentāciju un detalizētu pārskatu par seminārā apskatītajiem jautājumiem! Ja vēlaties izmantot šo iespēju, lūdzu, zvaniet vai rakstiet Inesei Uskurei, Tālr. 67334183, 26722073; E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.


Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67334183, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.