LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

PRAKTISKĀS INOVĀCIJAS UN TO IEVIEŠANA EKONOMISKĀS KRĪZES APSTĀKĻOS

06.05.2009  |  Arhīvā

Lai saņemtu vērtīgu un noderīgu informāciju par inovāciju ieviešanu, pārrunātu praktiskus inovāciju ieviešanas piemērus un diskutētu par saistītajiem problēmjautājumiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Praktiskās inovācijas un to ieviešana ekonomiskās krīzes apstākļos”. Īpaši jāuzsver, ka semināra raksturs nebūs teorētisks un nesaistīts ar realitāti – seminārā, gluži otrādi, tiks detalizēti aplūkots praktisko inovāciju ieviešanas process, tā izmaksas, piemērošana konkrētā uzņēmuma situāciju un citi praktiski jautājumi.

Pirktspējas samazināšanos, kā arī patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, nostāda uzņēmumus un to vadību situācijā, kurā ikviens uzņēmums cenšas pieņem atbildīgus lēmumus, lai palielinātu līdzekļu ieplūdi uzņēmumā, kā arī noturētos tirgū. Piedāvāt jaunajām klientu prasībām piemērotus produktus un pakalpojumus - ir viens no risinājumiem, ar kura palīdzību uzņēmums spēj veiksmīgi pielāgoties gan vietējo patērētāju jaunajām vajadzībām, gan palielināt eksportspēju, tādējādi iekarojot jaunus tirgus. Daļēji uzņēmuma izvirzītos mērķus var sasniegt ar uzņēmējdarbības efektivitātes palielināšanu, veicot strukturālas izmaiņas un samazinot izmaksas, tomēr minētie procesi ir noderīgi līdz zināmai robežai, jo tie ļauj noturēt uzņēmuma status quo, taču lielāku ietekmi uz uzņēmuma attīstības potenciālu spēj radīt savlaicīga klientu vēlmju apzināšana un atbilstošu pakalpojumu un produktu radīšana.


Tieši tādēļ daudzi pasaules ekonomisti uzskata, ka ekonomiskā lejupslīde uzņēmumiem ir īstais laiks dažādu praktisku inovāciju izstrādei un ieviešanai. Inovāciju jēdziens un diskusija par to ieviešanu sākotnēji var šķist visai teorētiska, taču pasaules un arī Latvijas prakse liecina, ka inovāciju ieviešana uzņēmuma darbībā, sniegtajos pakalpojumos, piedāvātajās precēs vai veiktajos būvdarbos sniedz pozitīvus rezultātus, palielinot uzņēmuma apgrozījumu, peļņu vai arī atverot jaunus eksporta tirgus.


Lai saņemtu vērtīgu un noderīgu informāciju par inovāciju ieviešanu, pārrunātu praktiskus inovāciju ieviešanas piemērus un diskutētu par saistītajiem problēmjautājumiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Praktiskās inovācijas un to ieviešana ekonomiskās krīzes apstākļos”.

 

Īpaši jāuzsver, ka semināra raksturs nebūs teorētisks un nesaistīts ar realitāti – seminārā, gluži otrādi, tiks detalizēti aplūkots praktisko inovāciju ieviešanas process, tā izmaksas, piemērošana konkrētā uzņēmuma situāciju un citi praktiski jautājumi.

Detalizēts semināra apraksts ir norādīts semināra programmā.


Semināra vadītāja:


Renāte Lukjanska
Biznesa Augstskola "Turība"                        
Uzņēmējdarbības vadība – 2. līmeņa profesionālā izglītība ar papildus specializāciju- kredītiestāžu speciālists Rīgas Tehniskās universitātes & Buskerdus koledžas ( Norvēģija) kopprojekts profesionālā maģistra studiju programma ‘’ Inovācijas un uzņēmējdarbība’’
Darba pieredze:
Procter & Gamble – Tirdzniecības starpnieks
MasterFoods Latvia – Tirdzniecības mārketinga koordinatore Baltijas valstīs
Tabakas Nams Grupa – Tirdzniecības & mārketinga vadītāja
SIA „Unilever Baltic” – Biznesa attīstības vadītāja Baltijas valstīs
SIA „PersonālsPlus” – uzņēmuma īpašniece un vadītāja

Seminārs notiks:


2009. gada 6. maijā
Plkst. 10.00 - 14.35
ALBERT HOTEL konferenču zālē 11. stāvā
Dzirnavu ielā 33, Rīgā

Pieteikšanās:

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauze.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67359584, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Ja kādu iemeslu dēļ vēlaties anulēt savu pieteikumu par dalību seminārā, lūdzam informēt mūs ne vēlāk kā divas dienas pirms semināra!