LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IEPIRKUMS TELPU REMONTDARBU NODROŠINĀŠANAI

15.05.2009  |  Arhīvā

Lai saņemtu kompetentu, detalizētu un praktisku informāciju par telpu remontdarbu iepirkuma jautājumiem, iegūtu risinājumus problēmsituācijām un diskutētu par aktuālajiem jautājumiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkums telpu remontdarbu nodrošināšanai”.

Iepirkumu telpu remontdarbu nodrošināšanai ir viens no izplatītākajiem iepirkuma veidiem, jo nepieciešamība pēc telpu remonta un uzlabošanas likumsakarīgi rodas katrai organizācijai. Šo iepirkumu raksturo visai specifiskas iezīmes. Vispirms būtu jāpiemin ar tā plānošanu raksturīgi aspekti, jo nepieciešamība pēc remontdarbiem var rasties pēkšņi un iepriekš neparedzami, kas savukārt var radīt risku, ka kopējais remontdarbu iepirkums tiek (nepamatoti) sadalīts. Aktuāla ir arī remontdarbu tehniskās specifikācijas definēšana, jo, neeksistējot tehniskajam projektam, var rasties sarežģījumi precīzu nepieciešamo darbu satura un apjoma norādīšanā. Tāpat jāatzīmē arī risks specifikācijā nepamatoti atsaukties un konkrētām remonta materiālu tirdzniecības markām.


Ievērojot pašreizējo ekonomisko situāciju un attiecīgi - pieaugošo konkurenci remonta darbu veicēju vidū, ir svarīgi veikt arī atbilstošu pretendentu atlasi, lai nodrošinātu pienācīgu darbu kvalitāti līguma izpildes laikā, kā arī izvērtēt, vai iesniegtais piedāvājums nav nepamatoti lēts.


Lai saņemtu kompetentu, detalizētu un praktisku informāciju par telpu remontdarbu iepirkuma jautājumiem, iegūtu risinājumus problēmsituācijām un diskutētu par aktuālajiem jautājumiem, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkums telpu remontdarbu nodrošināšanai”.

Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

 

 

  • telpu remontdarbu iepirkuma plānošana un strukturēšana;
  • piemērotas iepirkuma procedūras izvēle telpu remontdarbu iepirkuma veikšanai;
  • atlases prasību izvirzīšana telpu remontdarbu iepirkumā;
  • iepirkuma tehniskās specifikācijas sagatavošana un apjoma definēšana;
  • piedāvājuma vērtēšanas kritērija izvēle un formulēšana;
  • nepamatoti lēta piedāvājuma esamības pārbaude.

 

Semināra vadītāja:


Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja vadītāja vietniece, Metodoloģijas departamenta direktore.

Seminārs notiks:


2009. gada 15. maijā

Plkst. 16.00 - 19.00
ALBERT HOTEL konferenču zālē 11. stāvā
Dzirnavu ielā 33, Rīgā

Pieteikšanās:

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauze.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67359584, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Ja kādu iemeslu dēļ vēlaties anulēt savu pieteikumu par dalību seminārā, lūdzam informēt mūs ne vēlāk kā divas dienas pirms semināra!