LV EN
Novembris 2019
POTCPSSv
     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 

IEPIRKUMS NO 1000 LĪDZ 10 000 LS – AKTUALITĀTES, PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI

02.04.2009  |  Arhīvā

Lai saņemtu profesionālu un detalizētu skaidrojumu par iepirkumu no 1000 līdz 10 000 Ls veikšanu, pārrunātu ar to saistītās problēmas un iegūtu to praktiskus risinājumus, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkums no 1000 līdz 10 000 Ls – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.

Ministru kabineta noteikumi Nr. 762 “Kārtība, kādā veicami iepirkumi, kuru paredzamā līgumcena ir lielāka par 1000 latu, bet mazāka par 10 000 latu” ir spēkā jau salīdzinoši ilgu laiku, tomēr to piemērošana, veicot iepirkumus, joprojām nav vienkārša un skaidra un iepirkuma veicējiem rada vairākus jautājumus. Tie galvenokārt attiecas uz publicējamo paziņojumu saturu, vienlīdzības principa ievērošanu, pretendentu informēšanu, konkrēta pretendenta izvēli.


Iepirkumi no 1000 līdz 10 000 Ls ir radījuši būtiskus problēmjautājumus arī uzņēmēju vidū, tostarp attiecībā uz pasūtītāja lēmumu pārsūdzību, piedāvājumu iesniegšanas termiņiem, pasūtītāja izvirzītajām prasībām.


Lai saņemtu profesionālu un detalizētu skaidrojumu par iepirkumu no 1000 līdz 10 000 Ls veikšanu, pārrunātu ar to saistītās problēmas un iegūtu to praktiskus risinājumus, SOPHIA CONFERENCES aicina Jūs piedalīties seminārā „Iepirkums no 1000 līdz 10 000 Ls – aktualitātes, problēmas un risinājumi”.

Semināra laikā citastarp tiks apskatīti šādi jautājumi:

 

  • publicējamā paziņojuma saturs un tā pieļaujamās robežas;
  • procedūras dokumentu sagatavošanas nepieciešamība un to saturs;
  • atlases un tehnisko prasību izvirzīšana un to pieļaujamais saturs;
  • piedāvājumu vērtēšanas process;
  • iespējas slēgt līgumu ar konkrētu pretendentu;
  • rīcība izņēmuma situācijās;
  • IUB praksē saistībā ar iepirkumu no 1000 līdz 10 000 Ls identificētās problēmas;
  • aktuāli pasūtītāja lēmumu pārsūdzības aspekti.


Semināra vadītāja:


Dace Gaile
sociālo zinātņu maģistre ekonomikā, Iepirkumu uzraudzības biroja vadītāja vietniece, Metodoloģijas departamenta direktore.

Seminārs notiks:


2009. gada 2. aprīlī
Plkst. 16.00 - 19.00
ALBERT HOTEL konferenču zālē 11. stāvā
Dzirnavu ielā 33, Rīgā

Pieteikšanās:

Saņemot aizpildīto pieteikumu vai apstiprinājuma e-pastu, mēs nosūtīsim Jums apstiprinājumu par Jūsu dalību seminārā un rēķinu. Lūdzam pieteikties savlaicīgi, jo vietu skaits ir ierobežots!

Maksa par piedalīšanos seminārā ir 69,00 LVL + PVN. Dalības maksā ir iekļauts mācību kurss, izdales materiāli un kafijas pauze.

Jautājumu gadījumā:


Lūdzu vērsties pie semināra koordinatores Ineses Uskures, Tālr. 67359584, 26722073;
E-mail: inese.uskure@ic-sophia.lv.

Ja kādu iemeslu dēļ vēlaties anulēt savu pieteikumu par dalību seminārā, lūdzam informēt mūs ne vēlāk kā divas dienas pirms semināra!